Monday, May 27, 2019

Transform USA 6/6 National Conference Call on the 75th Anniversary of D-Day

Updated, Thursday, June 6, 2019

Inviting Servant Leaders and Intercessors Across America
Transform USA 6/6 National Conference Call
For Transforming America TOGETHER in 2019
image.png 
On the 75th Anniversary of D-Day
Thursday Morning/Afternoon, June 6, 2019
8-10 am PDT, 9-11 am MDT, 10 am-12 pm CDT, 11 am-1 pm EDT
Call: 712-770-4010  Code: 900655#  Mute: *6

 Chairman for Transform USA 6/6: Gregg Healey,
State-Wide Facilitator, Impact Connecticut,

Agenda in Pacific Time, please adjust to your time zone
(subject to change). 

8:00-8:10  Welcome by Dai Sup Han, National Facilitator, Prayer Surge NOW! (PSN); Opening Prayer/Shofar by Maryal Boumann, Director, PRAY CALIFORNIA Team; Introduction of & prayer for Gregg Healey

8:10-8:20  D-Day for Transforming North America: Address by Mark Beliles, North America Facilitator, Transform World, www.transform-world.net (8 min); Prayer by Travis Witt, Pastor and National Coordinator TW2020 North America Region (2 min)

8:20-8:30  D-Day for the 4/14 Window Movement: Address by Tom Victor, North America Facilitator, 4/14 Window Movement, 4to14window.com (8 min); Prayer by Mary TomeVice President, EstherNet International/Director, World Shapers Club (2 min)

8:30-8:40  NDP 2019 Praise Report: Address by Gwen Bradley, Southeast Region National Area Leader, National Day of Prayer Task Force,www.nationaldayofprayer.org (6 min); Prayers by Peter Carlson, Oregon State Co-Coordinator, NDPTF Sara Ballenger, Founder/President, Capitol Hill Prayer Partners (CHPP) (4 min)

8:40-8:50  Decision America Northeast Tour with Franklin Graham Praise Report: Address by Ken Ramey, serving with Billy Graham Evangelistic Association and Decision America Tour with Franklin Graham, https://northeast.billygraham.org (6 min); Prayers by Virginia Chapman, Prayer Coordinator, Church Awakening & Gregg Healey (4 min)

8:50-9:00  The Next Great Awakening & D-Day 2011: Gregg Healey (6 min); Prayers offered by Bev Dennen, Serving with ASK Network, CHPP, PSN & Colin Millar, Prayer Igniter and Founder, Igniting Prayer Action (4 min)

9:00-9:20  Our Nation on the 75th Anniversary of D-Day: Address by Rear Admiral Thomas H. "Hank" Bond, Jr., US Navy, 1979-2014 (10 min); D-Day Prayers for America by Bishop Bob Coulter, Executive Director, The Missionary Church International (TMCI), Cindy Collins, Global Coordinator, Operation Outcry, Founder/Director, SpeakHope & other connected leaders/intercessors (10 min)

9:20-9:35  D-Day for the Men of JESUS' Golden State: KC Dickie, Convener, Million Men Call to Prayer, November 2, 2019, Fresno, CA, www.mightymenmovement.org (5 min); Prayers for Mighty Men's Movement in California by Cheri Risch,  California Central Valley Prayer/National Day of Prayer Pastor Jeffrey Daly, Director, National Day of Repentance  & other connected leaders/intercessors (10 min)

9:35-9:50  D-Day for the Men of Our Nation: Judge Vance Day, Chief Operating Officer, Promise Keepers National Men's Conference, July 31-August 1, 2020, AT&T Stadium, Dallas, TX, www.promisekeepers.org (5 min); Prayers for Mighty Men's Movement Across America by Pastor Art Remington, Jr., PK National Ambassador At-Large, Miriam Remington, PK Deputy National Ambassador-At-Large & other connected leaders/intercessors (10 min)

9:50-10:00  TC Update/Prayer by Dai Sup Han; Closing Prayer/Shofar by Maryal Boumann & Team

No comments:

Post a Comment